:)
4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
:)
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
عانیونگ^^🫶🦩
ما نیچر هستیمـ به معنی طبیعت•-•🦩🌸
گروه ما از ۷ عضو فوق العاده و کیوت تشکیل شده :
『مینا ⊹ ایصول ⊹ چو ⊹ هانول ⊹ هیونبین ⊹ لیا ⊹ میصو』
ما به فنامون میگیم فلاور ، فلاور میشی کیوتم ؟¿🥹🦩🌸
꒷︶꒷꒥꒷‧˚꒷︶꒷꒥꒷‧🪷˚꒷︶꒷꒥꒷‧˚꒷︶꒷꒥꒷‧˚
ادمین اگه از تبلیغ خوشت نمیاد ، حذفش کن•-•🥢
³⁰⁰تاییمکنید💛🧷•-•
³⁰⁰تاییمکنید💛🧷•-•
³⁰⁰تاییمکنید💛🧷•-•
³⁰⁰تاییمکنید💛🧷•-•
³⁰⁰تاییمکنید💛🧷•-•
³⁰⁰تاییمکنید💛🧷•-•
³⁰⁰تاییمکنید💛🧷•-•
میشحپینمکنی،تصتتخعلیگودبود.؟💛🧷•-•
بوی لاکم خیلی خوبههه🥺💜
تستت عالی بود کیوتم افرین 🪐💫
😊شرمنده میکنی :))
ینی حاضرم آمونیاک خالص با اسید تنفس کنم/: ولی بوی ماه مدرسه به مشامم نرسه/: بمولا ک/:
الانم جی وای پی قبول شدم باید برم کره/:
فک کردم مث وای جی میشه قبول نمیشم/:
بعد بیا/:
زارررت/:
قبول شدم/:
اصن نمیدونم چیکار کنم(:
فاک/:
منم حاضرم امونیاک خالص با اسید تنفس کنم و بفهمم چی میگی 😂😊
هیچی نفهمیدم:///